Make your own free website on Tripod.com

 Keluarga aku

 

Mama…siti fatimah bt. Ibrahim…emak aku ni

Berasal dari pahang, dia ni surirumah sepenuh masa…

Emak aku lah yang jadi ketua keluarga selepas ayah

aku meninggal dunia pada bulan julai '98.

 

De…aminah bt. Ibrahim…akak mama aku..tapi dah lama

duduk dengan kitaorang…dia suka berkebun…tanam sayur,

tanam pokok buah-buahan dan tanam bunga.

 

Kak long…fazillahwatty. Tua setahun jer dari aku.

Sekarang dia kerja kat Bangi. Dulu dia skolah kat STJ Kuala

Pilah. Lepas tu dia ambik LCCI dekat IPM melaka. Hobi dia

membaca da menonton tv.

Email: mw9971@hotmail.com 

 

Boy…nama betul mohammad azwan. Baru lepas spm. Dulu

Sekolah kat SM teknik muar. Dia ni aktif dalam pengakap.

Baru2 ni dia dapat anugerah pengakap diraja. Cita-cita nak

jadik chef.

Email: boymama@hotmail.com

 

Ijal…mohammad faizal. Tingkatan 4 kat SM teknik tengku ampuan

Afzan, bentong. Dia ambik kejuruteraan jentera. Cita-cita nak jadi

Mechanical engineer. Hobi dia bersukan.

Email: lancang83@hotmail.com

 

Ani…noor suryani. Tingkatan 2 kat SM Datuk Bahaman, Lanchang. Hobi

dia membaca. Cita-cita nak jadi peguam.

Email: noorsuryani@hotmail.com

 

Ila…noor amirah. Darjah 4 SK kuala kaung, lanchang. Hobi dia main basikal.

cita-cita nak jadi guru.

Email: noor_amirah@hotmail.com